Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Měsíční chvástačka (1) - Leden 2013

2. února 2013

Měsíční chvástačka (1) - Leden 2013


Toto meme pořádá Judit a úkolem je nafotit/natočit, co jste daný měsíc koupili/dostali/vyhráli atd.
Je toho trochu víc, ale tak trochu jsem dostala "větší" kapesné, k tomu ještě pozdní dárek k vánocům od babičky a když jsem šla do knihkupectví, tak jsem prostě nemohla odolat. Všechny, kromě jedné ( Abandon, která byla dávno objednaná přes internet : BookFayre ) jsou všechny z knihkupectví.
A ano .. dneska tu je trochu víc článků a možná ještě něco přibude, chci to tu zaplnit.

Zajímavost: Horečku mám od babičky, která se domnívala, že první díl Past mám doma, což nemám a tak čekám až někde najdu první díl, abych si to konečně mohla přečíst, protože se na to moc těším, už jen z těch pár stránek, co jsem prolistovala.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”