Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (1)

24. února 2013

Posuď knihu podle obalu (1)


Nedělní meme pořádané Syki
Ano i já jsem se nakonec zapojila.

The Selection (The Selection, #1)

The Selection
Kiera Cass

Anotace z Goodreads:
Pro 35 dívek je výběr životní šance. Možnost uniknout životu, který jim byl určen už od narození. Možnost být ve světě třpytivých šatů a cenných šperků. Možnost žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singer je být vybranou noční můra. Protože, pro ní výběr znamená otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi. Tajnou, jelikož Aspen je o kastu níž. Musí odejít z domova a soutěžit s ostrou konkurencí o korunu, která je jí lhostejná. Život v paláci je také neustále ohrožen útoky rebelů.

Pak America potká prince Maxona. Postupně začne pochybovat o všech svých plánech - a začne si uvědomovat, že život, který si vysnila se nedá ani srovnat s budoucností, která ji teprve čeká.

Můj názor:
Miluju modrou barvu a miluju tyhle šaty. A ta obálka celkově .. prostě nádhera. I to písmo .. hlavně se mi líbí ta korunka nad nápisem Selection. Akorát bych tam možná místo "zrzky" dala blondýnu i tak to ovšem není až tak hrozné. Ale nevím, jak vám .. mně prostě k modrým šatům ladí spíš blondýna a k tomu, kdyby byly ještě modré oči .. to by mi asi připadalo lepší, ale jak už jsem řekla není to nic, co by mi nějka extra vadilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”