Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Loď mezi hvězdami

3. února 2013

RECENZE: Loď mezi hvězdami

   

Autor: Beth Revis
Překlad: Petr Eliáš
Série: Vesmír
Díl: první
Počet stran: 360
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2012
:Anotace:
Sedmnáctiletá Amy se přidala ke svým rodičům coby „zmrazený pasažér“ na vesmírné lodi Universum a čekala, že se probere na nové planetě o tři sta let později. Nemohla tušit, že její spánek skončí o padesát let dříve a ona se octne ve zcela novém světě mezi hvězdami, ve světě, který si žije podle vlastních pravidel. Amy si brzy uvědomí, že její probuzení nezpůsobilo jen selhání počítače. Někdo z pár tisíců obyvatel vesmírné lodi se ji pokusil zabít…

- - -
Na tuhle knihu jsem se dívala ještě než jsem si ji koupila a až tak moc mě nezaujala. Jednou jsme byli v knihkupectví .. to už je trochu déle .. a mohla jsem si vybrat jednu knihu, kterou chci, tak když jsem uviděla tuhle, hned jsem ji vzala a ted ji mám doma.

Ikdyž moc sci-fi moc nečtu ( mám radši fantasy ), tak jsem se od ní nemohla odtrhnout.

Líbil se nápad, který mi připadal neobyčejný. Nemyslím, to s tím vesmírem, ale líbilo se mi i to chování lidí na té lodi, tamní lidi a prostě se mi to moc líbilo, jelikož jsem to nikde neviděla. No, až na vesmír .. to bývá čím dál tím častější téma .., ale může za to autorka? Ne. Představte si, že dostanete neuvěřitelnej nápad na knihu, ale protože je to ve vesmíru a to je jedno z častějších témat, tak to nenapíšete, protože by lidi mohli říkat, že se "opičíte" nebo, že to je pořád to samé dokola?

Děj se mi zase zamlouval .. byl plynulý, logický a četlo se to rychle.
Prostředí bylo popsáno tak skutečně, že vás to spolu s dějem do té knihy vtáhlo a už jste nemohli ven.
Byl velice originální. Nikdy jsem nic takového nečetla.

Postavy? Taky skvělé. Nechápu, proč, .. ale neustále mě něčím překvapovaly. Nikdy jsem nevěděla, jak zareagují a to mi připadalo úžasné, jelikož se to u mnoha knih nevidí.

Sice, jak už jsem řekla , to není jeden z mých oblíbených žánrů, ale tahle kniha mě něčím hodně zaujala, ale i tak, si myslím, že to pro mě není to pravé ořechové. Ale co .. kniha byla skvělá. A když jsem ji dočetla, měla jsem takový zvláštní pocit. Stále nevím, co to bylo..

Láme se světlo a tančí přede mnou jako milion očí,
volají mě dál a dál vesmírem ..
.. můj svět nic nezmění.

Hodnocení:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”