Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Filmová podoba týdne (1) - The Perks of Being a Wallflower

8. března 2013

Filmová podoba týdne (1) - The Perks of Being a Wallflower



Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

The perks of being a wallflower

  

Název filmu:
 The Perks of Being a Wallflower

Režisér filmu:
 Stephen Chbosky

Hrají:
 Logan Lerman, Emma Watson, Mae Whitman, Nina Dobrev, Paul Rudd, Johnny Simmons, Kate Walsh, Reece Thompson a další

Tumblr_mi9rvbpnv51rio2zxo1_400_large

Obsah:
Charlie (Logan Lerman) je plachý a neoblíbený teenager, který popisuje svůj život v sérii anonymních dopisů, a ty poté posílá lidem, které vůbec nezná. Zkoumá složitou dobu dospívání, včetně introverze, sexuality, homosexuality, drog i zneužívání. První dopis Charlie posílá v době před svým nástupem na střední školu. Tam se seznamuje s novými přáteli, Sam a jejím nevlastním bratrem Patrickem. Najde si první přítelkyni, ale tajně je už od první chvíle zamilovaný do zelenooké Sam. Celý příběh se odehrává v Pittsburghu v letech 1991 - 1992.

Trailer:

Můj názor:
 Já vím, že vás to možná podle anotace asi moc nezaujme, ale věřte mi. Ten film stojí za to. Film, jenž mám asi/možná/rozhodně nejradši. Viděla jsem ho a zamilovala si ho. A to mě nutí se na něj dívat asi tak milionkrát, i když už z něj umím recitovat .. pokaždé ho vidím jinak. A i když si už myslíte, že ho znáte .. stejně jako by jste to pořád nepochopili, jakoby jste to ani neviděli. Narazila jsem na něj před dvěma týdny a zbožňuji ho. Je to, totiž jeden z těch filmů, které vás donutí se zamyslet. Jeden z těch filmů, které nikdy nezapomenete."That one moment when you know you're not a sad story, you are alive .." Někdy, když nevím, co dělat, když mi dochází nápady, když mám špatnou náladu .. pustím si trailer k filmu. Klidně několikrát za sebou, prostě jen tak. Nevím, proč, ale cítím se hned líp. Pomáhá mi to myslet. Je to taková moje "můza". ".. and in this moment I swear we were infinite .. " Ještě jsem sice nečetla knihu ani v aj ani v cz verzi, ale chystám se na to v obou. Anglická verze by mi měla přijít někdy teď z BookDepository a českou ( Ten, kdo stojí v koutě ) bych si asi pak objednala přes knihcentrum. Jak já se na ty knihy těším .. nejlepší na tom všem ale je, že ten film režíroval sám autor Stephen Chbosky a proto jsem si jistá, že kniha bude stejně úžasná.

Moc se mi líbí výběr herců. Všichni mi tam sedí a hrají to skvěle. A mimochodem Emma Watson je herečka, kterou mám moc ráda. A Logana Lermana taky .. 

A na závěr? Pusťte si to. Nepřetáčejte to. Dosledujte to celé.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”