Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Filmová podoba týdne (2) - Pretty Little Liars

15. března 2013

Filmová podoba týdne (2) - Pretty Little Liars



Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

Pretty little liars


Název seriálu:

Pretty little liars

Režisér seriálu:

Liz Friedlander, Lesli Linka Glatter, Elodie Keene

Hrají:

Trojan Avery BellisarioAshley BensonLucy HaleShay MitchellHolly Marie Combs,Laura LeightonChad LoweTammin SursokKeegan AllenTorrey DeVittoJulian Morris,Amanda SchullAmber BoryckiCarlson YoungWilliam "Big Sleeps" StewartBianca Lawson,Parker BagleyJanel ParrishNia PeeplesDiego BonetaRJ Smith-TillmanTyler Blackburn,Ian HardingAndrea ParkerSasha PieterseClaire HoltDrew Van AckerGregg SulkinLindsey ShawRoark CritchlowAdam Lambert a další.

06fd2814583d11e2b20722000a1f97fa_7_large
Obsah:

Pětice patnáctiletých kamarádek si užívá večírek. Ráno však zjišťují, že jedna z nich zmizela. Dívky od té chvíle spojuje děsivé tajemství. A nejsou samy, kdo ho zná...

Trailer:


Theme song:



Můj názor:

Tenhle seriál sleduji už hodně dlouho. Dneska jsem zrovna viděla poslední epizodu zatím publikovanou s cz titulky, což je teď .. 3x23 - I'm Your Puppet. Seriál mě baví, ale postupem času .. asi někdy po konci 2. série začal ztrácet napětí a byl celkově takový klidnější. Sice mi připadá 3. série lepší, ale i tak si myslím, že je to celkem špatné, jelikož tento seriál by tak trochu měl být o napětí, více vzrušujících záhadách než je teď. Pořád ( s podivem ) je to jeden z mých nejoblíbenějších seriálů. Nevím jestli za to může to úžasné obsazení, hlavní zápletka, ty skvělé detaily a nebo pořád do sebe zapadající se kousky. Vážně netuším. Mě to prostě baví.

Takže .. pokud vás to aspoň trochu zaujalo: Pusťte si to a nebo si přečtěte knihy, protože to opravdu stojí za to.

2 komentáře:

  1. Pár dílů jsem viděla a moc se mi to líbilo :) Někdy si musím přečíst i knížky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já četla pár dílů, ale seriál mi přijde lepší :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”