Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Měsíční chvástačka (3) - Březen 2013

31. března 2013

Měsíční chvástačka (3) - Březen 2013


Toto meme pořádá Judit a úkolem je nafotit/natočit, co jste daný měsíc koupili/dostali/vyhráli atd.

Tentokrát je to trochu větší počet než obvykle. Nevím jak, ale podařilo se mi každou knihu koupit minimálně s 10% slevou. Jaké já měla štěstí na slevy .. Jinak bych si tolik knih vážně koupit nedokázala. Zase tak bohatá nejsem :D Ze všech mám však radost, dokonce i z těch, které jsem původně neplánovala. A tak už jen stačí doufat, že se mi takhle bude dařit i příští měsíc. Ještě akorát počkat na sponzorský dar od rodičů. Jen jeden den .. ! ..


Aneb .. zkoušela jsem to ladit do barev

 
Pml - po roce slibovaném vydání je tady! - Závěrečný díl Lraz ..    
     Vážně nechápu, jak se ocitla tady..  -  Neboli, když koupíš dvě, máš 50% slevu  a Damona :)
Tu jsem prostě musela mít!  -  Po druhém jsem celkem váhala, ale když už mám dva ze tří .. 
 
Nekdřív mě to podle téma nenadchlo, ale podle názorů druhých .. -  Konečně mám celý vesmír :D
   
Zatím jsem jen nakoukla, ale už teď se mi líbí. - Celá trilogie doma, i když jsem ještě nečetla ani jednu :D
A všechny pohromadě .. No nemají úžasné obálky? No, možná až na Pml .. :) První díl má hezčí .

4 komentáře:

  1. Nádherné knihy! Závidím snad všechno :D Prokletý dům jsem si chtěla koupit, v Levných knihách ho mají za 99 Kč, ale nějak se tam teď nemůžu dostat :(. Líbil se ti první díl?
    Les rukou a zubů si chci taky přečíst, ale prostě... je to stejné jako u jiných knížek, že se nemůžu donutit si je koupit/půjčit :(.
    Setkání s duchem jsem četla a moc se mi líbilo :).
    Z Paranormálů mám doma 1. díl už od prosince 2012, ale pořád ho nemám přečtený. V dubnu si jej chci už konečně přečíst a doufám, že se mi bude líbit :).
    Hvězdy nám nepřály jsem si nejdřív chtěla přečíst, ale mám z toho docela strach, abych pravdu řekla :/
    Ze Světa Tryllů jsem zatím četla jen Dědičku, která se mi moc líbila, ale už se chystám na Rozpolcení :). Asi si koupím rovnou Rozpolcení a Boj o trůn dohromady, ať mám hezky celou trilogii doma :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj líbí hodně. Víc než jsem čekala. Rozhodně víc. A chilli papričkyyyy :) Pak pochopíš .. :) Les rukou a zubů mám rozečtený - pozastavené, a jsem někde .. (čekej) na straně 172. Četla jsem to u babičky, kde celý den hraje tv, takže to asi začnu od znova :)Setkání s duchem byla hezká kniha. Paranormálové .. 1. díl se mi líbil. Byl takový jiný, i to prostředí. Druhý .. začátek dobrý, pak hrozné a trojku jsem ještě nečetla. U hvězd se ti nedivím, já jsem se toho taky bála. Ale, je to úžasná, veselá i smutná, zajímavá, zvláštní .. vždyť víš, jak je to dál, kniha. Až budeš mít někdy čas, tak se na ni vrhni. Nejlépe ji ani neodkládej, zkus to přečíst najednou. Kapitola od kapitoly jiná. A po pravdě? Mám doma celou trilogii a nečetla jsem z toho ani ň :D Obálky jsou dohromady( ale i samy o sobě ) nádherné! :)

      Vymazat
  2. Boj o trůn, Hvězdy nám nepřály, Všechny barvy země <- závidím strašně moc. Hlavně Všechny barvy země, protože ta série je úžasná, podle mě.
    Tmu a prázdnotu už mám taky doma, ale ještě jsem nečetla první dva díly. :D Aneb snažím se donutit sama sebe ke koupi tím, že si pořídím poslední díl. :D
    Krásnou hromádku si nasbírala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tmu a prázdnotu jsem si taky koupila, aniž bych měla druhý díla první jsem ještě moc nečetla :D A děkuju :) Já jsem z těch knih také nadšená! :)

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”