Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (3)

11. března 2013

Posuď knihu podle obalu (3)


Nedělní meme pořádané Syki


Hvězdy nám nepřály
John Green

Anotace:
Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. „Nejvtipnější smutný příběh“ je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vyprávěčskému talentu vyznívá velmi působivě.

Můj názor:
Na tuto knihu už se nějakou dobu dívám a přemýšlím, jestli si ji koupím. Zaujala mě na ní velmi její obálka. Moc se mi tam líbí ty dvě srdce přes sebe. Jak do jednoho dali jméno autora a do druhého název knihy. U srdcí jsem hlavně ráda za to, že tam nedali normální "umělá", ale jakoby namalovaná temperou. Moc se mi také líbí i takzvané "citáty" kolem. Neboli .. podle mě se ta obálka knižnímu klubu velice povedla a jak tak čtu, tak i kniha je úžasná. I kdyby jsem se nakonec rozhodla, že si ji nekoupím .. stejně bych si ji ráda přečetla. Moc mě láká, jak podle recenzí druhých, tak podle anotace a obálky.
PS: omlouvám se, že to tady nebylo už v neděli, ale my jsem jeli pryč a já na to, když jsme se večer vrátili zapomněla .. snad vám to nevadí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”