Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (4)

17. března 2013

Posuď knihu podle obalu (4)



Nedělní meme pořádané Syki


Měsíční píseň
Patricia Briggs

Anotace:
Mercy Thompsonová má za souseda vlkodlaka. V autodílně opravuje mikrobus patřící upírovi. Ale ani ona není úplně normální… a její pouto s tajemným světem nadpřirozena ji brzy dostane do pořádného průšvihu. Někdo si totiž zahrává s vůdcem vlkodlačí smečky… A únos jeho dcery se lehce může stát osudovou chybou… Dobrodružný román s mladou, nezávislou, sympatickou hrdinkou a detektivní zápletkou, plný intrik, zrady a citu, nenechá čtenáře chladným. Série knih s Mercy Thompsonovou je bestsellerovým titulem v USA a dalších anglicky mluvících zemích, Německu, Itálii, Španělsku, Francii a nedávno začala dobývat sympatie čtenářů i v Polsku a v Rusku.

Můj názor:
Tuhle knihu jsem chtěla číst hodně dlouho .. pořád jsem ji měla doma .. ale zapomněla jsem na to anebo
jsem neměla čas. Což je trochu častější varianta. Ale popravdě ..   mě tato kniha začala lákat až nedávno. A vážně doufám, že až dočtu hvězdy nám nepřály, potom začnu číst sérii pokrevní pouta a po ní, že budu mít čas a pustím se do ní. Už jen díky té obálce, která mi tak připomíná tu z VA, což je série, kterou zbožňuji a hodně. Nejvíc hlavně tou branou za holkou. Ta, kromě těch vlků jako by skoro z oka vypadla z té z VA. Spíše z prvního dílu. Na obálce se mi také líbí to písmo. Nejvíc to, jak je napsán název knihy, Přijde mi to takové neobyčejné, originální. Většina knih podobné písmo nemá. Líbí se mi i, jak má ta holka tu tlapu pod břichem a jak je oblečená. Jediné, co se mi ale nelíbí je její výraz v obličeji. Ten mi připadá trochu divný a tak nějak nehodící se. Jinak se mi celkově obálka líbí. To pozadí je, tak krásně modro-šero-šedé s prvky fialové .. působí trochu tajemně. Pak k tomu ještě ten měsíc v úplňku a ta jeho poloha .. dali ho tam skvěle nahoru doprostřed. Hodí se tam úžasně. Prostě úžasná obálka k hlavně vlčí knize s hlavní hrdinkou jako je Mercy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”