Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: I'm obsessed with .. (4)

3. dubna 2013

I'm obsessed with .. (4)



Meme z dílny Emily L. Cílem je zveřejnění obsese .. může to být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd. .. spolu s krátkým informativním článkem.

IPOD

Tumblr_mkjtdith3i1rt4h5bo1_400_large 

Omlouvám se, že to tady nebylo už v úterý, nějak to nestíhám .. :/

Miluji, miluji, prostě miluji hudbu. Ale kdybych ji měla poslouchat v mobilu? Ne, tak to ne. Aspoň ne v tom mém. Vím, že je to praktičtější, ale i tak ne. Mnohem radši mám svůj ipod, a i když je to tak trochu starý křáp a ani se už nevyrábí, mám ho ráda. Vždyť už je se mnou něco kolem 5 let! :) A stále vypadá jako nový.

Ale, jak už to tak bývá .. nikdy nic nevydrží věčně. Stejně jako můj ipod.  Ne proto, že je starý. Spíše kvůli tomu, že když si chci něco pustit vícekrát za sebou, neboli dát repeate, tohle tlačítko tam není. A nejen to. Sice je někdy hezké být překvapená, co se mi spustí, díky tomu znám svůj celý seznam skoro nazpaměť a jo, je hodně dlouhý, ale radši bych ipod s displejem, kde by to bylo napsané. Protože, když hledám něco určitého .. vážně je to celkem peklo. Takhle bych to nejen našla a rovnou věděla, jak se to jmenuje, ale taky bych si to mohla dát do složek. A měla od sebe rozdělený např. pomalé od rychlých a nebo rock od popu, což by bylo k nezaplacení.

 
Ano, ano !! Můj vysněný ipod. Modrou barvu přímo zbožňuji a růžovou nesnáším, ale existují i nějaké ty výjimky jako třeba tahle. Víte, že to má i wifi, foťák, kameru a spoustu dalších úžasností? A to se ještě těším jaký to bude mít zvuk. Protože, jestli ten můj má úžasný, tak co teprv tenhle? akorát ta cena je trochu děsivá .. já je nějak přemluvit musím! A nebo to taky můžou zlevnit. To by vážně mohli.
Tumblr_mjthjtqe8d1qd856ao1_400_large
Ipod prostě miluji jako mojí součást. Neumím  si představit den bez toho, aniž bych si vzala svoje naprosto dokonalý sluchátka (Urbanears - červené) a můj ipod a pustila si hudbu.
 Tumblr_m7mseviquz1rbrislo1_500_large
Ten můj starý "křáp" .. :) Ipod shuffle od Apple. Ne, nemám ten ve tvaru krychle, ale kvádru. A modrý :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”