Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: I'm obsessed with .. (5)

11. dubna 2013

I'm obsessed with .. (5)



Meme z dílny Emily L. Cílem je zveřejnění obsese .. může to být libovolná věc, osoba, jídlo, kniha atd. .. spolu s krátkým informativním článkem.

Flannel shirts



Zase se moc omlouvám, že to tady nebylo dřív. Máme akademii a tak pořád zkoušíme, k tomu učení ..  už se vážně těším na prázdniny :)

Miluju flanelový košile. Doufám, že se mi někdy podaří mít doma aspoň ty základní ve všech barvách. Zatím mám jen 4 .. :( Ale tak, je několik set druhů .. A já je musím mít! Samozřejmě. Jak jinak. Flanelové košile je můj nejoblíbenější druh oblečení. Na druhém místě jsou trička s krátkým rukávem a svetry, kdyby jste se náhodou ptali, což neptáte .. :) Nevím přesně, kdy to u mě začalo, ale bylo to někdy před rokem. Koupila jsem si svou první flanelovku. Jo, byla jsem hodně pozadu. Nechápu, jak jsem aspoň jednu doma  mohla nemít. Fakt ne. Teď už si mojí šatní skříň bez nich, ani představit neumím. Rozhodně bych si jich ráda pořídila ještě hodně. Bohužel s mojí další velkou láskou ke knihám .. nějak mi ty počty nevycházejí .. snad se mi to ale někdy povede. Musím si věřit! 

A proč je vlastně mám tak ráda? Jednoduchá otázka. Tak zaprvé: ten materiál. Tak jemný, vzdušný, příjemný a přitom teplý i studený. Zadruhé: dají se nosit pořád. V zimě, v létě .. Na koncert, do školy .. prostě všude. A za třetí: Vidíte, jak jsou nádherné? To se prostě nedá přehlédnout. Ani náhodou. Ty knoflíčky, kostičky .. a barvy! A ještě tolik. Můžete jich mít doma klidně 50 a vsaďte se, že si ani nebudete muset koupit nějakou dvakrát, aby jste takového čísla dosáhli. Je jich strašně moc. Jako knih .. no, knih asi víc, ale stejně. Myslím, že víte, jak to myslím. :)

Tumblr_mdiedwdgdm1r1si11o1_500_large

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”