Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (10)

28. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (10)




Nedělní meme pořádané Syki



Zavřít okno

Já a pan Darcy

Alexandra Potter

Anotace:
Já a pan Darcy je vtipná a lehká kniha Alexandry Potter o hledání toho pravého na celý život.
Emily má za sebou obtížné období. Její život je pohroma a za ní leží v troskách ne jeden katastrofální vztah, ale hned celá série.
Další podobný zážitek už Emily nechce zažít. Má mužů plné zuby. Rozhodne se odpočinout si ode všech současných mužů, nalít si skleničku vína a strávit nějaký čas četbou svého nejmilejšího románu Pýcha a předsudek.
Utápí se ve vlastní fantazii a sní o tom, jaké by to bylo vrátit se do časů, kdy muži byli čestní a elegantní gentlemani.
Vrátit se do času Jane Austenové a potkat pana Darcyho.
Emily se pomalu utápí v myšlenkách na časy dávno minulé, když přijde vysvobození. Její nejlepší kamarádka ji pozve na týden do Mexika, které ji popíše jako zemi zaslíbenou, plnou snědých žhavých milenců a margarity. Emily váhá, ale nakonec se rozhodne, že podnikne zcela jiný výlet.
Vydává se na cestu do míst, kde žila Jane Austenová.
Už když nastoupí do autobusu plného penzistů, je ji jasné, že tady svého vysněného pana Božského rozhodně nenajde. Ani nevrlý novinář, kterého potkává, nevypadá nijak úžasně. Proto je zklamaná ze všeho a téměř i z cesty samotné. A náhle se ocitá v nečekané situaci. Stojí tváří v tvář samotnému panu Darcymu. Že by se její tajné romantické sny začaly konečně plnit?

Můj názor:
Vážně se mi to povedlo. A ani nechápu jak. Jo, asi nevíte o čem mluvím. U tohohle čísla Posuď knihu podle obalu jsem se rozhodla dát sem knihu, o které nic nevím, nečetla jsem anotaci a jen tak náhodně jsem ji vybrala. Bylo to hodně těžké. Chtěla jsem proto anglickou, ale pak mi došlo, že bych musela překládat anotaci a tím pádem ji i četla. Takže jsem nakonec vybrala Já a pan Darcy. Jediné, co o tom vím, že je to něco na způsob knihy od Jane Austen Pýcha a předsudek, ale i tak si nejsem moc jistá o čem to je a jestli je to vážně tak podobné. Takže je to vážně jenom podle obalu.

Obálka se mi líbí i nelíbí. Přijde mi zajímavé, jak tu holku nechali "živou" a myslím, že to má být Darcy, nakresleného. Celkem originální. Originální, ale podle mě ne až tak hezké. Líbí se mi jak tu obálku jakoby uprostřed rozpůlili takovou vlnovkou a najednou tam dali do pozadí bílou. Nadpis je takový průměrný. Zajímavé písmo, ale jiné by se asi hodilo více. Jako barvy. Jméno autorky trochu divně zakřivili a jak protáhli y u slova Darcy, tak ji rozdělili na jméno a příjmení. A ještě jak je to úplně jinou barvou než všechno ostatní .. ne, vážně to není moc pěkné. I ta kytka nahoře není zrovna úžasná. Mě by klidně stačila ta , co jí má ta holka ve vlasech. Tentokrát se jim barva povedla. Ladí se spodní půlkou obálky. Ty dvě modré kytky ve vlnovce jsou taky dobré, ale jak už jsem řekla .. tu nahoře v rohu si mohli odpustit. Nesedí tam. Takže hodnocení .. horší průměrná.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”