Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (8)

14. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (8)




Nedělní meme pořádané Syki


Heist Society

Ally Carter

Anotace:
Když byly Katarině Bishop tři roky, vzali jí rodiče do Louvru .. na případ. K jejím sedmým narozeninám, Katarina a její strýc Eddie odcestovali do Rakouska .. ukrást korunovační klenoty. Jakmile jí bylo 15 let, plánovala její vlastní podfuk - její vlastní cestu do nejlepší internátní školy v zemi, rozhodla se opustit rodinný podnik. Ale teď, když je otcův život v sázce, se Kat musí vrátit do světa, ze kterého se tak moc snažila utéct.

Můj názor:
Po knize se poohlížím už delší dobu. Zaujala mě její anotace, ale i samotná obálka. Nikdy jsem  nic, až tak podobného neviděla. Líbí se mi, jak se jí v brýlích odráží obrazy a ta zeď. I její pohled. Nápis je také skvělý. Ostatně .. celá série má úplně úžasné obálky. Hlavně i originální, a to se mi na tom ze všeho líbí asi nejvíc. Celkově je ta obálka úžasná a nemám jí, co vytknout a na knihu se taky těším. Doufám, že ji brzo uvidím doma v knihovničce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”