Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (9)

21. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (9)




Nedělní meme pořádané Syki

The Pledge

Kimberly Derting

Anotace:
Slova jsou nejnebezpečnější zbraní vůbec .. Sedmnáctiletá Charlaina ví, že má mimořádné, ale nebezpečné schopnosti. V daleké budoucnost, v zemi kontrolované  věky a nemilosrdné královny, jsou třídy striktně rozděleny podle jazyku, kterým mluví. Pokud někdo uvidí, že mluvíte v nepovoleném jazyce, i jenom podívání se do očí člověku z vyšší třídy, když mluví svým jazykem se trestá smrtí. Charlie mohla vždy rozumět všem jazykům, to je tajemství, které musí ochránit, aby zůstala naživu. Když potká svůdně krásného Maxe, který mluví v jazyce, který nikdy předtím nezaslechla, je jím silně přitahována.
Max věří, že Charlie je klíčem k něčemu většímu a slíbí, že ji ochrání. Ale když válka ustoupí, může mu věřit?

Můj názor:
Už jen podle neobyčejné anotace, vás tato kniha zaujme. Její originální a velmi zajímavý námět vás hned upoutá stejně jako obálka. Existují dvě paperbackové a jedna hardbacková. Já si vybrala jednu z těch paperbackových.

Líbí se mi barvy, které tam použili. Ani ne moc tmavé, ale ne úplně světlé. Ani veselé, ani smutné. Moc se mi to líbí. I tu holku, jež tam použili na pozadí. Jediné, co mi trochu vadí je umístění slova "the". Kdyby celý název knihy posunuli malinko dolů, aby "the" nemuselo být uprostřed těla, bylo by to skvělé. Pak bych ještě zmenšila slovo "Pledge" asi o 4 pixely a celé jméno autorky asi o 2. Celkově se mi ale obálka líbí hodně. Ty tak trochu schované ornamenty nahoře v rohu to nádherně a jemně obohacují. Ráda bych si i knihu někdy přečetla. Vypadá velmi zajímavě.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”