Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Top týdne (2) - Filmová zpracování

26. dubna 2013

Top týdne (2) - Filmová zpracování



Toto týdenní pondělní meme je z dílny  Luu . Cílem je uveřejnit na dané téma top 10.
U mě ale nebude v pondělí, jelikož v pondělí nic nestíhám. Ale i tak jsem se ho chtěla zúčastnit a tak tady bude ( vážně se budu snažit ) každý pátek.
---
Pořadí, očíslování .. no, říkejte tomu, jak chcete, až tak vážně prosím neberte. Rozhodovala jsem se o tom snad hodinu a i tak si pořád myslím, že jsou všechny skoro stejně dobré. A to, že to tu nebylo hned, bylo kvůli tomu, že jsem ještě chtěla stihnout shlédnout Hostitele a Nádherné bytosti, které právě teď byly v kinech. Ale jak to už bývá, nepodařilo se mi to a přes několik měsíců, týdnů než se na to podívám se mi zas víc odkládat už ani nechtělo. Snad se vám to bude líbit a možná se inspirujete a na nějaké filmy se také podíváte. ;)


1) Harry Potter
Kdo by neznal Harryho? Slavného brýlatého čaroděje s jizvou na čele, chlapce, který zůstal naživu? U Harryho jediného jsem ani trochu nepochybovala. Je to prostě novodobá klasika. A pokud jste to ještě neviděli, dokonce i nečetli, hned se pusťte do toho. Stojí to za to.

2) Bídníci (Les Miserables)
Úžasné. Byla jsem na tom v kině a bylo to dynamicky nádherné. Vite, že herci zpívali naživo? A tak krásné hlasy. Třeba Anne Hathaway, kdo by to byl tušil? Moc se mi to líbilo. Brečela jsem. Bylo to kouzelné.

3) Hunger Games
Snad nejznámější dystopie. Myslím, že i popularitou HG začali ostatní. Někdy tomu říkám takový nový Harry Potter, i když se mu to ani trochu nepodobá. Neskutečně se těším na druhý díl Catching fire. Ať už je v kinech! Ale jen mezi námi .. knihy jsou mnohem lepší, než film, což znamená, že film je úžasný a knihy neskutečné.

4) Pýcha a předsudek
Opravdová klasika od Jane Austen.  Kdo neviděl, ať hned napraví. Je to skvělé .. a tak romantické .. :)

5) Percy Jackson
Polobůh Percy.Ještě, když ho hraje Logan .. film byl ztvárněn nádherně. Podle mě skoro přesně jako kniha, až na pár malých detailů. Pokud máte rádi řeckou mythologii, neváhejte a okamžitě to shlédněte!

6) Charlieho malá tajemství
Ach .. Charlie. Také ho hraje Logan .. jaká to náhoda :) Moc se mi líbí obsazení. Emma Watson jako Sam, Logan Lerman jako Charlie  a Nina Dobrev jako Charlieho sestra. Moji snad nejoblíbenější herci .. a v jednom filmu! Samozřejmě je ale i tak krásný sám o sobě. Vážně se mi moc líbí. Kolikrát, že už jsem ho viděla? :D

7) Poslední píseň
od Nicholase Sparkse .. a to mluví samo o sobě. Sice tam hraje Miley Cyrus, kterou až tak moc nemusím, ale tenhle film je báječný. Brečela jsi? Jo, brečela.

8) Terapie láskou
Tak tenhle film jsem viděla jen díky jménu Jennifer Lawrence, kterou jsem si hodně oblíbila a ani se ndivím, že za tenhle film dostala oscara. Knihu jsem nečetla, ale ráda bych. 

9) Dlouhá cesta
zase od Nicholase Sparkse .. zase jeden nádherný film. Řekla bych vám, že to musíte vidět, ale to už asi sami víte, jako u všech filmů na tomto listu, ať je před nimi jakákoli číslovka.

10) Alenka v říši divů
A je tu i pohádkááá .. myslím, že i moje nejoblíbenější a zrežírovaná Timem Burtonem. Hraje tam Johny Depp, Anne Hathaway .. už jsem se zmínila, kolik filmů jsem s ní "náhodou" viděla, aniž bych vůbec věděla, že tam bude hrát? :) Je to až divné. Film se jim zase povedl. Jako všechny tady :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”