Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: England, I'm coming !

15. května 2013

England, I'm coming !

A je to tady. Zítra jedu do Londýna a do pár dalších měst v Anglii. No, spíš do celé Anglie, když jsem viděla tu popsanou A4 papíru, na které nám dávali seznam míst, kam pojedeme. Vážně nevím, jak to chtějí za 4 dny stihnout. A .. už mi to dochází. My se nezastavíme. Pryč budu až do 21. května. To se vracíme asi někdy kolem deseti večer. Takže tady nic dlouhou dobu nepřibude. Ale až se vrátím, chtěla bych to všechno napravit. Konečně dávat víc recenzí a tak nějak vůbec víc přidávat články na blog a taky to tady trošičku zpestřit. Snad uspěji. Já osobně myslím, že ano. Jestli chcete, tak tady pak místo jenom fotek knih, které si určitě koupím, protože jestli ne .. já si je prostě koupím, tečka, tak tady ještě budou normální fotky z Anglie. Hodlám jich nafotit aspoň přes 1000. Mám v plánu udělat si vlastní fotoalbum právě na Anglii.

A dál? Tak snad .. užijte si to tady a hodně čtěte. Já to zanedbávám, což je také jedna z věcí, které bych chtěla napravit, až přijedu. Doufám, že to vše stihnu. Musím. A to i pro svoje dobro. Přejte nám krásné počasí. Hlavně, ať neprší tolik. A možná i ať to se školou přežiji těch šest dní. A z toho 2 v busu ..

Tak .. Goodbye ! :D

 

2 komentáře:

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”