Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Posuď knihu podle obalu (11)

7. května 2013

Posuď knihu podle obalu (11)




Nedělní meme pořádané Syki


Anotace:
Měla jsem život, pro který by člověk byl schopen i zabít. Pak to někdo udělal. Nejhorší na tom být mrtvá je, že už nemáte pro co žít. Žádné líbání. Žádná tajemství. Žádné drby. Z toho by většina holek měla druhou smrt. Ale já naštěstí dostala něco, co nikdo jiný nemá - představení na přidanou - a to díky Emmě, své znovunalezené sestře, se kterou jsem se ani nestačila sejít. Emma se nyní zoufale snaží zjistit, co se mi stalo. A jediný způsob, jak to vypátrat, je být mnou - vklouznout do mého starého života a po kousíčkách ho skládat dohromady.
Tajemství, lži a děsivé následky
Můj názor:
Po knize se koukám už hodně dlouho. Částečně zato může jméno Shepard na obálce a pak fakt, že jsem viděla seriál, který se mi hodně líbil. Doufám, že ji budu mít brzo doma. :)
Líbí se mi použité barvy. Taková hodně tmavě fialová, no jo, tak černá v pozadí a na písmo růžovo-fialová a pokud s tímto názvem a nesedící barvě máte problém .. jděte si stěžovat naší chemikářce :D! A když už jsme u toho písma .. nádherný styl a vážně se tam hodí. Úžasně i ohraničili Název knihy. A taky je dobře, že název série Roztomilé malé lhářky dali jiným písmem, protože .. buďme upřímní .. ke knize to nijak nepatří. Zajímavé jsou i ty dva portréty na proti sobě, podle mě znázorňující dvojčata. Moc se mi to líbí.
Omlouvám se, že to tady nebylo dřív

2 komentáře:

  1. Knihu jsem četla. Líbila se mi. :) Jinak souhlasím s tebou - obálka je super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fajn :) Já si ji chci pořídit snad věčnost! :D Obálka je hodně skvělá :)

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”