Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Top týdne (4) - Doporučené knihy

7. června 2013

Top týdne (4) - Doporučené knihy


Toto týdenní pondělní meme je z dílny  Luu . Cílem je uveřejnit na dané téma top 10.
U mě ale nebude v pondělí, jelikož v pondělí nic nestíhám. Ale i tak jsem se ho chtěla zúčastnit a tak tady bude ( vážně se budu snažit ) každý druhý pátek. Neboli, jenou za 14 dní. Trochu jsem si to pozměnila, jelikož tak trochu nestíhám.

Je to přesně v pátek . :D Jooo

1) Vampýrská akademie
Asi jsem nikoho nepřekvapila tím, že je to na prvním místě. Sice poslední dobou mám více ráda i jiné knihy, ale tohle se poslední dobou stává mojí klasikou stejně jako Harry Potter. Nikdy mě to neomrzí. Tenkrát mi to doporučila kamarádka a ještě teď ji musím pořád děkovat. Je to úžasná série a k ní stejně dobrá spin-offka.

2) Divergence
Ano. Je to právě Divergence, kterou taky tak moc zbožňuju a i jedna z doporučených knih. A kdo, že byl ten úžasný člověk? Přece vy! Vy blogeři. Díky vám jsem měla tu možnost přečíst si ji a vůbec ji objevit. Moc vám za to děkuju. Je to jedna z mých nejoblíbenějších knih a také jeden nejočekávanější film.

3) Harry Potter
A už jsme se dostali i k němu. A i když se tomu vážně nedá věřit .. sama jsem na něj nepřišla. Objevit mi ho pomohl brácha, který ještě v tu dobu hodně četl a právě Harryho mi tak nějak doporučil i předal zárověň. Bohužel ovšem nebyl zrovna člověk, který by se zdráhával s půjčováním a vůbec nějakými pravidly na vrácení, takže jsou některé díly v celkem hrozném stavu, hlavně první čtyři, ale někdy až budou sponzoři, si hodlám dokoupit krásnější. Zatím si musím vystačit se s lepenými.

4) Mediátor
A zase kousek z blogerského světa. Zrovna Mediátora jsem objevila úplně jinak než ostatní. Začalo to filmem. Filmem, který se jmenoval, věřte nebo ne Princezna ledu. Na jeho režii se právě podílela autorka Meg Cabot, o níž jsem pak našla blog a na něm Mediátora. Doteď mi Suze a Jesse utkvěli v paměti a brzké době si určitě připravím re-reading. Šel by toho někdo se mnou? :) Akorát je škoda, že jsem ho objevila těsně po úplném vyprodání české verze ( naštěstí je to v cz na uloz.to ) a tak mám v tištěné formě jenom aj verzi.

5) Delirium
Tentokrát pro změnu z novějších objevených. A to je, jak už jste si určitě přečetli, Delirium, které jsem a to nevím proč, přes autorku neobjevila. Delirium jsem si mohla přečíst díky blogům. A jsem z toho hodně a zase nadšená. Ještě jednou díky!

6) Babe in Boyland
Samostatná kniha, kterou jsem si zamilovala, už jen díky té obálce, která je nádherná. Doporučení bylo od blogerky Táni, které ještě jednou moc děkuju. Kniha se mi moc líbila.

7) Hvězdy nám nepřály
Tak nějak skoro od všech blogerů. Je to i celkem nedávná novinka, takže to bylo skoro všude a všichni ji hodně vychvalovali i v zahraničí. Tak proč bych si ji nepřečetla? :) PS: Nemýlili se. Je to úžasná knížka.

8) Nástroje smrti
Ani rodina, kamarádi nebo blogeři. Doporučila mi to knihovnice a za to jí děkuju :) A když už jsme u toho .. i za to věčné načítání mého jména bez kartičky, které se skoro nikdy nedalo najít. Ale je to o knížkách takže .. skvělé nástroje smrti od naší knihovnice. Dámy a pánové, to chce potlesk.

9) Zavržený
Čistě z blogerskéo světa. Prvních pár kapitol jsem blogery proklínala, co je to za děs, dala jsem si pauzu a pak jsem se jen nemohla přestat udivovat, jak je to senzační. Vážně nechápu, co to na začátku se mnou bylo :)

10) Twilight
Z dětštější čísti mého dětsví. Nějakou dobu jsem tím byla přímo posedlá a pak "big bang" a já to vůbec nechápala. Ale pořád to sem patří. A nebyli to blogeři, ale kamarádky, kdo mě k tomu kdysi přivedl.

Zas tak podle pořadí to neberte. Mám je ráda všechny skoro stejně .. snad až na Twilight, které bych výš nedala, ani kdyby to šlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”