Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Bookish survivor aneb další úžasný projekt

28. července 2013

Bookish survivor aneb další úžasný projekt



projekt pořádaný blogerkou Vendea. Pokud jste ho ještě nezpozorovali, ihned tyhle moje bláboly přestaňte číst, klikněte si na odkaz a okamžitě se do toho začtěte. A pokud jste aspoň trochu obeznámeni, nebo jste se po zralém uvážení ještě rozhodli vrátit, tak vítejte zpátky. Jestli už víte, jedná se o projekt inspirovaný skvělou show survivor, kterou asi spíše znáte pod českým názvem Kdo přežije, jež vysílají pravidelně na prima cool. Nebojte se, přihlašte se a případně sledujte originál, který můžete najít i na youtube. Tady jsou moje oblíbené odkazy: jeden druhý uloz.to a třetí

2 komentáře:

  1. Jééé :) Děkuju za reklamu :) Já už se na soutěž hodně těším, a to i jako pořadatel. A Survivora zbožňuju, momentálně jsem na sérii 20 a je to prostě bomba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :) Já to sem prostě musela dát. Survivora prostě .. to se nedá ani vyjádřit slovy.. už se těším až to vypukne. :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”