Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Měsíční chvástačka (5) - Květen 2013

6. července 2013

Měsíční chvástačka (5) - Květen 2013


Toto meme pořádá Judit a úkolem je nafotit/natočit, co jste daný měsíc koupili/dostali/vyhráli atd.

Celý květen byl tak trochu skromnější. Hlavně pokud jde o české tituly. A to ve velmi malém počtu. Myslím, že to číslo je nula. Ale to se mi naštěstí v Anglii podařilo vynahradit anglickými, které jsou 4.

Nějakou dobu jsem tady nebyla. Nechtěla jsem a pak jsem zase jela do itálie, kde jsem se vzpamatovala a přečetla dvě knihy. Dneska večer jsme se vrátili a garantuji vám, že jsem zpět víc než kdykoli předtím.

A jo .. je to trochu opožděně .. :)

Hned, jak jsme dorazili do jakéhokoli městečka, už jsem se vyptávala, kde je tady knihkupectví. Chudáci kamarádky, které (bohužel) nečtou. :D

V Sainsbury v jednon úžasně levném knihkupectví jsem si koupila Everneath a Mercy, které obě dohromady stály jen dvě libry ! Byla akce 2 za 2. Na Everneath jsem se sice už nějakou dobu koukala, ale nikdy jsem si ji neplánovala koupit, ale ty slevy dělají divy. Zato Mercy jsem chtěla určitě. Plánovala jsem ji ale spíše z BD, kde měla snad 60% slevu .. ale když jsem ji uviděla za 2 libry .. no, to vyšlo mnohem lépe. A ty obálky .. u obou jsou naprosto překrásné.
Další dvě. A ne, tyhle neměly žádnou akci. Samozřejmě, ale byly koupeny najednou. Z jednou bych nikdy neodešla :) První z nich byla The Lost Girl, nad kterou jsem se rozhodovala hodně .. bylo tam tolik skvělých knih ! Tak jsem si je očíslovala a řekla kámošce, ať řekne číslo od 1 do 11 .. říkala jsem vám to. Vyhrálo číslo 3. A to byla právě tahle. Možná se někomu ta obálka někomu nelíbí, ale mě se zdá úžasná, stejně jako anotace .. už se těším až si ji přečtu .. asi jako několikset knih v mé krásné knihovničce .. A další byla A Walk to Remember, kterou jsem hledala snad hodiny. Nikdy nepochopím systém řazení, který tam měli. Ale jsem ráda, že ji nakonec mám. Už i před Anglií jsem si ujasnila, že musím mít aspoň jednu knihu od Nicholase Sparkse. Měla jsem zrovna období jeho filmů. Nakonec vyhrála tahle. Taky proto, že v cz není přeložená a taky, že jsem film viděla jako poslední. Má i celkem hezkou obálku. Akorát, jak jsem viděla film .. ten kluk na obálce mi moc nesedí.

Za všechny knihy jsem moc ráda. Zase jsem si pro změnu rozšířila svoji skromnou sbírku anglických knih :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”