Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Měsíční chvástačka (6) - Červen 2013

8. července 2013

Měsíční chvástačka (6) - Červen 2013


Toto meme pořádá Judit a úkolem je nafotit/natočit, co jste daný měsíc koupili/dostali/vyhráli atd.

Červen. Měsíc, kdy mám narozky a teď už také zároveň měsíc, kdy mě přestaly bavit na nějakou dobu knihy i blog. Nechtěla jsem psát, číst, přeorganizovávat knihovničku .. což dělám celkem často a prostě nic. Přišlo mi zbytečné jen tak sedět u počítače a psát sem, když jsem mohla dělat něco mnohem lepšího. Ale tak .. vrátila jsem se nějak po měsíci a je mi ještě líp. Jsem zpátky nadobro. Ale tak .. to přece nemá být o mě, ale o knížkách .. takže zpátky k nim :)

Jak už jsem řekla před chvílí, měla jsem narozeniny. Konkrétně, pokud byste to chtěli vědět, 3. června. Nedostala jsem toho mnoho. Hlavně už díky narozeninovému mega kapesnému na Anglii, kde jsem se rozšoupla nejen knihami, tak také kvůli mé v té době ne zas moc čtecí náladě. Od kámošek jsem většinou dostala něco jiného, nj ony moc nečtou. Ale od Lucky jsem dostala knihu Julie, o které jsem nikdy předtím neslyšela. Sice mě podle anotace a vůbec obálky moc neláká, ale někdy později si ji asi přečtu. Hezká kniha, ale ne moc pro mě :) Asi bych je měla poučit o YA a celkově o fantasy :P Další kniha .. no, kniha, kterou jsem dostala pro změnu od rodičů  Je to Velký anglický slovník, který jsem chtěla už od Února. Nevím přesně, jak jsem přišla na to, že ho chci, ale prostě jsem ho mít musela. Radši vám, ale nebudu ukazovat, jak je tlustý a všeobecně těžký, mohutný .. a takový prostě praktický, lehce přenášející. I tak je úžasný. Je anglicko-český i česko-anglický a má něco přes 108 000 hesel a 1600 stran. Je v něm opravdu vše. A ano, je díky tomu šíleně tenký. Jako další je tady kniha Jestli zůstanu, kterou mám od bráchy. Už dlouho jsem ji chtěla a to hlavně díky její ceně, která je až neuvěřitelná. Jsem ráda, že ji mám konečně doma.

A jak už jsem také řekla předtím, knižní měsíc to pro mě ani trochu nebyl. Koupila jsem si jedinou knížku za celý měsíc. No hrůza. Za to ve výběru ani zdaleka. A ta kniha se jmenuje Lola a kluk od vedle. Ještě jsem sice nečetla Polibek pro Annu, ale chystám se. Tato kniha mě hned zaujala a musela jsem ji mít, jako jednu z mála. Byla ÚŽASNÁ! :D Ale zase .. počkejte si na úplnou recenzi :) Ale i tak .. jestli si ji nekoupíte, budete toho litovat provždy, i když o tom vědět nebudete. Jestli si ji nepřečtete, uděláte největší chybu vašeho života, a bude to ještě strašnější, protože o té chybě vědět nebudete. Tohle je prostě nejlepší román bez jakéhokoli nadpřirozena, co jsem kdy četla. A to jako vážně. Já vám prostě říkám : "KUPTE SI JI" !

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”