Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Obětuj knihu TAG

19. srpna 2013

Obětuj knihu TAG

A je to tady .. odplata! Ne .. jen žertuju :D
Tak jsem se rozhodla zapojit i já. Jedná se o tag, který mě velmi zaujal. A jde o to, že k danému tématu obětuji vždy jednu knihu. No .. tak se pusťme do toho .. a mimochodem, abych nezapomněla. Tag vytvořila  Kacennka a Mona.

A jejich povedené video ..



Scénář č.1 - Útok zombie
Zrovna jsi v knihkupectví, když se všude okolo tebe začnou nořit zombíci. Všichni zákazníci jsou uvězněni mezi stohy knih a nemají žádnou šanci na útěk. Ty už jsi zatlačený/á v rohu a vnímáš jen pach shnilého masa a šouravé kroky mrtvol. Panikaříš a dělí tě jen krůček od toho, že se sklátíš k zemi a uděláš ze sebe večeři, když se najednou ozve hlas managera obchodu, který ti dodá naději. Vojáci totiž zjistili, že zombie nesnáší přehodnocované knihy! Ty se okamžitě rozeběhneš mezi regály a kličkujíc mezi hnijícími těly hledáš knihu, kterou všichni milují, ale ty ji jednoduše nemůžeš vystát. Jakou knihu čapneš a omlátíš ji překvapenému zombíkovi o hlavu?


Hunger games mám ráda. A hodně. První díl mě ohromil, druhý dostal .. ale třetí .. to byla slabota. Nechápu, co všichni mají na posledním dílu tak rádi. Všechny postavy, co neměly umřít umřou. Z Katniss se tam stává chudinka. A vůbec je to takové nijaké. 

Čekala jsem od něj víc. Zklamal mě.





Scénář č.2 - Šílený liják
Právě jsi vyšel/a z kadeřnictví se svým vysněným účesem. Procházíš se po ulici, necháváš lidi zírat na své dokonalé vlasy, když v tom začne pršet. Jenomže to není jen aprílový deštík. Je to obrovský slejvák, jaký svět ještě neviděl. Z nebe se snáší litry vody a jediné. na co myslíš, je tvůj nový účes, který tě stál celou výplatu. Jaké pokračování knihy obětuješ a použiješ jako deštník?

U téhle mě to hodně mrzelo. První díl jsem si oblíbila hodně, ale právě druhý mě zklamal. Do poloviny to sice ještě celkem šlo, ale potom to bylo nudný a děj přestával dávat jakýkoliv smysl. Není to tak, že bych ji vyloženě nenáviděla .. taková kniha snad neexistuje .. ale kdybych musela, tak ji jako deštník použiju bez problému.









Scénář č.3 - Šílená hodina s učitelem
Jsi na hodině literatury a profesor se rozplývá nad jednou známou klasickou knihou. "Tahle kniha úplně změnila světovou literaturu!" prohlašuje a vyzdvihuje knihu do nebes. Tebe to ale vůbec nebere. Nejen, že se tohle vychvalování nedá poslouchat, ale ty ani za mák nesouhlasíš. Protože máš vlastní zkušenosti. Jakou klasickou knihu bys mrskl/a po svém profesorovi a rozkřičel/a ses na celou třídu o tom, jak tahle kniha stojí za houby?

Kytice. Já ji nemám ráda. Nejen, že to vůbec nechápu, tak aby se mi to líbilo, nebo mi to připadalo jako veledílo, ale já to vážně nesnáším. A kdyby jste se ptali .. přesně tohle vydání máme doma .. já bych s tím nejradši hodila už teď .. jak se tohle může někomu líbit? Jak se třeba tohle může líbit kámošce? Já to absolutně nechápu. Vždyť je to tak děsný Děj nikam  nevede, postavy jsou na nic a jediný, co je na tom dobrý je, že to už nikdy číst nemusím. Doufám. To byla moje nejhorší povinná četba.







Scénář č.4 - Doba ledová
Užíváš si skvělé odpoledne v knihovně. Procházíš se mezi stohy knih a všude se vznáší ta dokonalá vůně papíru potištěného slovy. Když najednou BUM! Celá země je pokrytá vrstvami sněhu a nikde není nic jiného než ledová pustina. Teploty nezastavitelně klesají a tvůj dech ti mrzne u pusy. Najednou zjišťuješ, že tvou jedinou možností je začít pálit knihy. Jakou svou nejneoblíbenější knihu bys spálil/a první a vůbec by ti nebylo líto, že se změnila v hromádku popela?

Není to celkově o té knize. Ta se mi sice až tak moc nelíbila, ale přesto tak špatná nebyla. Je to spíš o jednom konkrétním jméně v ní, které bych ráda spálila. Lina Carolina Broudová. Kéž by nespatřilo světlo světa. Nevím proč, ale právě tahle holka mi přišla jako ta největší potvora. Právě tahle vedlejší postava, co mě od chvíle, co se tam objevila štvala. A s každým slovem o ní, ještě víc. Nesnáším ji. Ne proto, že by byla mrcha. V každé knize většinou jsou. V téhle byly i další. Ale ty mi nevadily. Ona jo. A vážně by mi nevadilo, kdyby se její jméno v knize spálilo na popel.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”