Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Luxus

19. srpna 2013

RECENZE: Luxus



Autor: Anna Godbersen
Překlad: Eva Brožová
Série: Luxus
Díl: první
Nakladatelství: BBart
:Anotace: Půvabné dívky v krásných šatech, které se baví až do svítání na večírcích, neodolatelní mladíci s prohnaným úsměvem a nebezpečnými úmysly. Drobné lži, temná tajemství a skandální vztahy. Takový je Manhattan v roce 1899… Manhattanské společenské scéně vládnou Elizabeth a Diana Hollandovy. Když zjistí, že jejich postavení je velice vratké, náhle všichni představují hrozbu pro jejich šťastnou budoucnost. Tenhle vzrušující výlet do věku nevinnosti, který se odehrává ve světě bohatství a klamu, má ovšem k nevinnosti nesmírně daleko.
Život v přepychu

- - -
Elizabeth je zamilovaná do svého vozky Willa. Později ji ale čekají zásnuby s Henrym, kterého si kvůli rodině vzít musí. A tak zbývá otázka: Co na to Will ?

Víš určitě, že tohle není důvod. proč se mi vyhýbáš?
Will

Elizabeth patří do jedné z nejstarších nejvýznamnějších rodin v New Yorku. A tak se od ní očekává vybrané chování pravé dámy. Henry také patří do jedné z nejvýznamnějších rodin. V novinách se o něm pořád píše. Dívky se na něho jen lepí. Oba jsou krásní, z dobrých rodin .. skvělé partie. A za chvíli spolu budou mít svatbu. Nic nemůže být lepší. Nebo je to jen iluze?

Elizabeth jsem si celkem oblíbila. Nepřipadala mi kdovíjak úžasná, ale hrozná taky nebyla. Raději jsem ale měla její mladší sestru Dianu. Přišla mi jiná, než většina jejího věku. Až tak do té doby taky nezapadala. To se mi líbilo. Pak je tady ještě Penelopa. Nejlepší přítelkyně Elizabeth. A co mají všechny společné? Henryho.

A teď se to teprve začíná zamotávat. Penelopa miluje Henryho, Henry miluje Dianu, Diana jeho, ale bere si ho Elizabeth, která miluje Willa stejně jako Lina, ale Will miluje Elizabeth. Je to trochu komplikované.
A jak už jste si všimli, do toho všeho se ještě připlete moje nejneoblíbenější postava vůbec - Lina, služebná v rodině sester Elizabeth a Diany Hollandových. A ta to ještě víc zkomplikuje. Nenávidí Elizabeth, protože ji Will miluje a ona Willa taky. A než se stihne Lina Willovi vyjádřit ohledně svých citů k němu, je pryč kvůli Elizabeth. 

Je to něco na způsob Gossip girl. A když se to tak vezme .. tak Serena je Elizabeth, Blair je Penelopa, Chuck je Buck, Diana je Jenny, Nate je Henry, Dan je Will a Vanessa je Lina. A to byly jenom ty postavy, které tam nejvíc vystupují.. Neříkám, že jsou všechny úplně stejné, ale jistá podobnost mezi nimi je.

 Podle mě to nejlepší na knize je, v jaké době se nachází ( devatenácté století jsem si zamilovala ) a šaty. Protože, co ony nosily normálně, bylo překrásné. A když už tak vzdycháte u obálky .. tohle tam nosily ..

Celkově bych o knize řekla, že je takovým průměrem. Prvních pár kapitol mě málem uspalo a unudilo k smrti. Hrozně se to vleklo. Pak už se to sice začalo trochu pohybovat, něco se dělo, ale stále to nebylo ono. Bylo to hezké, milé, sem tam napínavé, trochu nudné, komplikované a bez života. I přesto bych si ráda přečetla další díly, ale jen z důvodu, že chci vědět, jak to dopadne.

Je to ta nejšílenější věc na světě, ale pořád na vás musím myslet
H.S.

Hodnocení: 

2 komentáře:

  1. Luxus mám doma. Jsem na něj zvědavá. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se ti i bude líbit :) Já z ní ale moc odvařená teda nebyla :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”