Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Dlouhé zimní večery #2 - Láska prochází žaludkem (1)

13. října 2013

Dlouhé zimní večery #2 - Láska prochází žaludkem (1)


Úžasný projekt vytvořený nikým jiným, než Táňou. Pokud byste se chtěli zapojit nebo dovědět něco více o daném projektu - zde naleznete, co hledáte.
- - -
Už jsem vám řekla, že ráda zdobím, ať už jde o cokoli? Ne? Tak teď to víte. 
A když říkám cokoli, myslím úplně cokoli. Jídlo? Rozhodně.

Jsem trochu vybíravá. Především, pokud jde o jídlo. Seznam jídel, které mi nechutnají by zabral pár stránek. Tak se s vámi podělím aspoň o ta " jak ti tohle může nechutnat?! " . A odpověď zní - jednoduše. Každý má jiné chuťové buňky. To je jako s knihami. Někdo čte horory a jiný zase románky. Já nejím makové koláče a vůbec koláče všeobecně. Jediný druh, který mi tak nějak chutná je tvarohový, což je trochu ironické, jelikož tvaroh nesnáším. Nejím povidla ani krupicovou kaši. A většinu zeleniny. Nechutná mi paštika, klobása či párky. Ale hot dog ano. Na druhou stranu mám ráda skoro všechny druhy ryb. Mořské potvory ne. Snad kromě calamárů, které zbožňuji.  A už jste někdy zkusili jablka s hermelínem? Rajčata s olivovým olejem? Je to přímo poezie. Ale nemyslete si, že mi chutnají olivy. A to nejlepší ze všeho? Čokoláda. Myslím, že už jsem o ní i dokonce postla článek. A i když mi chutná hodně, nemohla bych ji jíst pořád. Pokaždé totiž nastane ta chvíle, kdy se jí přejím, řeknu si, že ji nechci ani vidět. Za pár minut to pomine a tak stále dokola. Nejvíc ze všeho ji mám ale nejraději na jahodách, v sušenkách apod. Ale co nesnáším je nepravá čokoláda, která se nejvíce objevuje právě na Svatého Mikuláše, v podobách postaviček a dalších sladkostí. 

A ano, láska prochází žaludkem. Některá jídla nenávidíte, jiná milujete. Stejně jako s lidmi. 

candy ☆Amandafoton★ - Candy candy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”