Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Dlouhé zimní večery #2 - Z pohádky do pohádky (3)

27. října 2013

Dlouhé zimní večery #2 - Z pohádky do pohádky (3)


Úžasný projekt vytvořený nikým jiným, než Táňou. Pokud byste se chtěli zapojit nebo dovědět něco více o daném projektu - zde naleznete, co hledáte.
- - -

No one is too old for fairy tales

 

Pokaždé o Vánocích, můžeme v televizi spatřit nesčetně mnoho pohádek. Ať už pro ty nejmenší nebo starší. Já jsem si nejvíce oblíbila právě Tři oříšky pro popelku a Dysneyovky. Z nich mám nejradši Krásku a Zvíře, Pocahontas, Medvídka Pů a Alenku v říši divů. Nikdy jsem ale nemusela takové ty americké slátaniny - přebarvený a umělý film se skřítky. Už jen když jsem viděla fotku z Grinche, věděla jsem, že to nechci vidět. Na Vánoce jsem pár let mívala i takovou tradici - každý rok si pustit film Vánoční expres. Těšila jsem se na to hodně. Doteď nechápu, proč mě to tolik bavilo. 

Nejen filmy, ale teď i seriály jsou s pohádkovým tématem. Nedávno .. no, už pár měsíců to bude, co jsem objevila seriál s názvem Once Upon A Time, což v českém překladu znamená - Bylo nebylo. Jsou v něm zakonponované skoro všechny klasické pohádky. Akorát jsou trochu převyprávěné :)

Pohádky jsou ale i knižní. Nejznámější jsou Červená karkulka, Sněhurka .. hlavně ty klasické. Pak jsou i moderní "předělané" jako všemi známá Cinder. Když jsou Vánoce, ráda si přečtu i pohádkovější knihy. 

Vánoční "ta pohádková" atmosféra nemusí být jen na obrazovce, ta pravá je stejně většinou v knize.

6 komentářů:

  1. Cinder :3 Právě jsem dočetla Scarlet.... úžasná série!♥ Jinak pěkný článek :))

    OdpovědětVymazat
  2. Na mňa Vianočný expres nezapôsobil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem ho dlouho neviděla, ale vím, že mně se líbil hodně :D Hlavně ta část s lístkem.. připomínala mi film Karlík a Továrna na čokoládu, který mimochodem moc ráda nemám, ale .. :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”