Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: REDiN!

22. října 2013

REDiN!

Už nějakou dobu se trápím nad počtem mnou publikovaných recenzí. A když se rozhodnu jednu napsat .. nakonec skončím u seriálu, YouTube a podobně. A před pár dny mě to napadlo - udělám si z toho výzvu. Bude to REDiN!

Jo, musela jsem si vytvořit ikonu :D

Už jste mohli u některých zahraničních booktuberů vidět něco podobného a to je VEDO aneb Vlog Every Day in October. Z toho můj nápad vlastně vzešel. A jak jste si už asi všimli, říjen pomalu končí a tak jsem si to musela ještě více přejmenovat. Zrodilo se REVIEW EVERY DAY in NOVEMBER. Každý den v listopadu přidej na blog jednu recenzi. Ve zkratce - REDiN. Ano, velice originální (ta ironie) :D Budu se snažit, aby jinak chod blogu byl normální a jediná změna by byl fakt, že každý den přibude jedna recenze.

PS: Nebude to úplně od začátku listopadu, kvůli tomu, že budu na dovolené, kde bych to nestíhala. Začne se 3. 11 a bude to až do 2. 12.

A tak přichází otázka: Jaké knihy byste chtěli k zrecenzování? Jestli jsem je četla, dočkáte se.  

Kdokoli, kdo je natolik blázen, že to chce zkusit se mnou, může :D

4 komentáře:

  1. Týjo, super, tak to už se těším! :D co bych chtěla k zrecenzování ti asi neřeknu, protože nejradši čtu o knížkách, které neznám - abych si je pak mohla případně přidat na wishlist :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :D Aspoň to někoho bude bavit :D Tak to tam zkusím dát některé ne až tak známé :))

      Vymazat
  2. Páni, tak tohle už je fakt výzva. :D A jestli se ti to podaří opravdu dodržet, tak to klobouk dolů. Sama bych se klidně i ráda zapojila, ale asi mi to nevyjde. Za prvé - nemám přečteno tolik knih a asi je ani nebudu stíhat přečíst a za druhé - recenze bych si musela psát dopředu o víkendech a to tedy nevím, jestli bych stíhala napsat všechny. :D Spíš jsem ráda, že zvládnu sepsat za den jednu, jop. :D Ale uvidím. Ten nápad se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Budu se snažit :D Já mám výhodu v tom, že tady tolik recenzí nemám, takže mám vážně z čeho vybírat :) Já je taky někdy budu muset psát napřed, hlavně pro 1.-3. listopadu, jelikož budu od pátku do neděle u kámošky v jejich penzionu na oslavě, kde možná ani není wifi a i tak bych to nestíhala :D Já taky nevím, jak to budu stíhat, ale o tom jsou výzvy .. :D Budu ráda, když se zapojíš. Rozhodně to zkus! :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”