Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Dlouhé zimní večery #2 - Vánoční stromeček z knížek (5)

14. prosince 2013

Dlouhé zimní večery #2 - Vánoční stromeček z knížek (5)


Úžasný projekt vytvořený nikým jiným, než Táňou. Pokud byste se chtěli zapojit nebo dovědět něco více o daném projektu - zde naleznete, co hledáte.

Ano, není to v neděli a ano, jsem v tomto projektu velice pozadu. Snad to ještě doženu!


Musela jsem sem dát Glee verzi :D Protože .. Glee!

Ale teď už k mému stromečku z knížek. .. :D
♫ .. in the new old fashion way .. 



Pokaždé je to se strojením stromečku jiné a přece pořád stejné. Jiné v tom, že ne vždy máme stejný stromeček, stejné ozdoby, stejnou náladu a nemusíme být na stejném místě atd. Jako, například můj stromeček z knížek. Snažila jsem se ho trošku ozdobit, jak vidíte, ale moc se mi to nepovedlo. Chtěla jsem tam dát ještě světýlka a řetěz, ale to už jsem byla moc líná je hledat. A pokud by to někoho zajímalo, což asi ne, tak to svítící srdíčko není zefektované (to slovo asi neexistuje, co? :D), ale je to odraz od světla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”