Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Playlist: The Darkest Minds

20. prosince 2013

Playlist: The Darkest Minds

Když jsem se tak pokukovala po booktubosféře, narazila jsem na pár videí, právě o knize . . . . . . . . . . . . . . . . The Darkest Minds od Alexandry Bracken, kterou jsem právě v jednom také viděla. Velice mě zaujala a tak jsem se podívala na její stránky. A jelikož mě zaujal i její playlist právě k téhle knize, řekla jsem si, že to tady trochu oživím a začnu přidávat i trochu knižní hudby. Mně osobně se líbí skoro všechny, až na pár výjimek. Rozhodně zajímavé volby. Pokud knihu The Darkest Minds neznáte, určitě se na ní podívejte na GOODREADS. Já sama jsem ji nečetla, ale přeji si ji na Vánoce. A tady máte ještě takové malé představení, které o sobě napsala sama autorka.

alexb

I’m Alex. I write about telekinetic teens  and floppy-haired wizards. I love Star Warsfashionclassic rock, and 18th century gentlemen. When I’m not up at 4 AM writing, I work in children’s book publishingIt is exactly as fun as it sounds. 


















Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”