Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: RECENZE: Jsem roztříštěná

27. prosince 2013

RECENZE: Jsem roztříštěná


17266418
Autor: Tahereh Mafi
Série: Jsem rozříštěná
Díl: první
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 288
:Anotace: 
Jsem prokletá.
Mám dar.
Jsem zrůda.
Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící.
Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň.
Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň.
Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…
Kniha, kterou držíte v ruce, vás bude děsit.
Tuhle knihu nebudete moci odložit!


Kniha má dvě skupiny čtenářů. Ty, co ji milují a ty, kteří nechápou, co na ní všichni milují. Já patřím mezi ty první.
Proč se vám nemusí líbit?

Hlavním důvodem, proč se někomu vůbec nelíbí, je ale její styl psaní. Když už se podíváte na anotaci, tak je to přesně tohle. Krátké věty. Většina z nich je přeškrtaná. Hodně jsou tam vyjádřeny její myšlenky, které někdy jsou úplně zbytečné a nepodstatné, spíše zaplnění stránek. Někdy se pár věcí opakuje pořád dokola. Ne každému tento styl sedne.

Dalším důvodem pro někoho může být i láska mezi Adamem a Juliette. Je to totiž jedna z takových těch insta lásek. Pár hodin spolu mluví .. a bum a už se milují.

Pak je tu také Juliette. Není to žádná kick-ass hlavní hrdinka. Je blázen a nebojí se brečet. A nebudeme si nic namlouvat, .. Juliette JE blázen.

A samozřejmě také Adam, který je ten otravný moc nepříjemně hodný typ hrdiny, u kterého bych se vážně divila, že si ho někdo zamiluje.


Proč ji i tak budete milovat?

Když to ale vezmeme z jiného soudku .. ta kniha vás nepustí, je jiná a je naprosto úžasná. Stejně jako zajímavý dystopický svět, ve kterém je položena.

A i když by se dal styl psaní pokládat za věc, která by vám nemusela sednout, může to také být právě to, díky čemu vám tahle kniha bude připadat jedinečná. Může vás příjemně překvapit a vy si ho zamilujete.

Od této knihy se neodtrhnete, jak kniha bude pokračovat, budete se na tříštit na malé kousíčky, které se na konci slepí zase dohromady a vy neuvěříte, co jste to vlastně přečetli.

Není dobrá a už vůbec ne dokonalá. A právě ačkoli v knize vše není tak dobré, fakt co se tam děje, to bláznovství v ní, jak se to čte .. ta kniha je jednoduše řečeno šílená. Byl tam jeden psychopat za druhým, věci, které nedávaly smysl, stejně jako hrdinové. Pokud vám tohle nevadí, nebo i tuhle stránku v knihách milujete, dáte jí 5 hvězdiček, protože to byla vážně pořádná a hlavně šílená jízda.

HODNOCENÍ:
        

2 komentáře:

  1. to může být hodně zajímavé :D ten styl psaní a psychopatické postavy... začíná mě to lákat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky že je :) A druhý díl je ještě lepší :D Taky máš ráda šílenosti? :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”