Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Blogspirace (21)

11. ledna 2014

Blogspirace (21)


Tohle meme mají na svědomí GrowingUp YA a saz101.
Jeho účelem je pomoci vytvořit nějakou jiskru inspirace pro blogery, čtenáře i spisovatele. Jakýkoliv inspirační citát/obrázek/video. Postovat svou blogspiraci byste měli každý týden, jakýkoliv den si sami vyberete. Zkuste někoho něčím a k něčemu inspirovat, nejspíš tím inspirujete i sami sebe, nebo alespoň někoho potěšíte.
Tenhle song znám sice už delší dobu, ale nedávno jsem na ni znovu narazila a tak jsem se s ní chtěla s vámi podělit :D ..


↑ PS: Kdo ten pocit nezná? :DD 

2 komentáře:

  1. Text je super, ale ta písnička.. Nééé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle jsem si říkala, když jsem ji uslyšela poprvé :DD Pak jsem si ale tak časem zvykla, že se mi to teď i líbí :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”