Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Blogspirace (23)

27. ledna 2014

Blogspirace (23)



Tohle meme mají na svědomí GrowingUp YA a saz101.
Jeho účelem je pomoci vytvořit nějakou jiskru inspirace pro blogery, čtenáře i spisovatele. Jakýkoliv inspirační citát/obrázek/video. Postovat svou blogspiraci byste měli každý týden, jakýkoliv den si sami vyberete. Zkuste někoho něčím a k něčemu inspirovat, nejspíš tím inspirujete i sami sebe, nebo alespoň někoho potěšíte.

Ellen Degeneres. Včera jsem na goodreads uviděla citát právě od ní. Accept who you are. Unless you're a serial killer.A vzpomněla jsem si na její show. Vím, že to asi nedává smysl, ale prostě mě to napadlo. A tak tu dávám pár perliček právě z její show, která je prostě dokonale vtipná :DD A hádejte, co dělá Ellen ráda. Děsí její hosty.



Znáte její Ellen's Dance Dare? Tančete za zády lidí, aniž by to věděli!
Jedna hvězdná ukázka.



+ tyhle další dvě verze jdou spustit jen na youtube .. ukáže se vám pak i to tlačítko. Taky by s tím "Přehrávání na určitých webech je zakázáno" mohli přestat. Je to celkem otravné ..



Aneb když se učitelé rozjedou. Studenti si myslí, že je natáčí pro interview :D


Nechtěl by to se mnou někdo zkusit? :DD Mám možná i nápad kde ;) Ano, je ďábelský :DD

4 komentáře:

  1. Tuhle show mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Patří do jedné z mých oblíbených. :D

      Vymazat
  2. Krásně jsi mi zkrátila čekání na angličtinu :D to první video.. :'D ale já bych se asi zbláznila, kdyby mi tohle někdo udělal :D obzvlášť v tý koupelně to bylo dost příšerný :D
    Ale úplně nejlepší jsou ti učitelé =D taky chci takové! :D
    Pokud se někdy uvidíme, jdem do toho! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn :D Já bych asi měla infarkt :DD Jn .. hlavně Taylor Swift .. jak se tam úplně skácela :DD Kdo by takové učitele nechtěl? :D Tak platí :)

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”