Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Já a moje oblíbená postava - část 1 - kluk

7. února 2014

Já a moje oblíbená postava - část 1 - kluk


 Jaká je moje oblíbená postava? Těch jsou snad stovky .. ani náhodou mě nenapadla, hned sekundu po té, co jsem o tom začala přemýšlela, jedna určitá postava, na kterou musím pořád myslet, už jen kvůli tomu, že právě v aj vyšel poslední díl trilogie, ve které je,  A vůbec bych už neupřednostnila kluka před holkou. Samozřejmě by mi to pak ale připadalo trochu nefér, že jenom proto, že kluci většinou nejsou děsně sexy a ani trochu je tím pádem nedávám ve svém žebříčku výše. A proto, jsem si to rozdělila na dvě části. V téhle budu mluvit o tom, co bych podnikla, co si myslím apod. o mé oblíbené postavě kluka a v příštím to bude s holkou. Tak jdeme na to! A ještě něco .. abych navodila patřičnou atmosféru .. máte k tomu hudbu :D Vsadím se, že zase neuhádnete, co to bude :D


WARNER ..


Tak jo lidi, kdo z vás to nečekal? :D Já vím, že nikdo. Kdo by to byl do mě řekl? Že zrovna já budu milovat Warnera. Musí to být pro vás velice šokující zjištění. Věřím, že musíte být překvapeni. A to hodně. :DD

A ještě malé info, pro ty, kteří neznají Warnera. (Běda vám!) Je z trilogie Shatter Me (Jsem roztříštěná). Z jeho pohledu je i napsaná jedna novela pod názvem Destroy Me. (A jestli si tuto novelu nepřečtete .. nečetli jsem tuhle trilogii) A je to naprosto úžasný sexy psychopat.

A to by bylo stručné představení. Ale co já a Warner? Mhmmm .. Proč, že ho mám vlastně ráda?
To je celkem těžké popsat.. Vím, že se spoustě té, které četli jenom první díl Shatter Me (Jsem roztříštěná), zdá, že je jenom psychopatický zabiják, jako je jeho otec, o kterém vlastně ještě ani nevíte. Proto vám možná přijde divný, když o něm každý, kdo tuhle sérii miluje básní. (Nebo jenom já? Ne, to ne  .. to určitě ne :D). Tak mě nechte vám to objasnit. On NENÍ psychopatický zabijácký šílenec. Ano, je to psychopat. Ale není zabijácký šílenec. Ve skutečnosti, je úplný opak. Nejen, že má úplně debilního otce, který se o něj ani trochu nezajímá a chce jenom, aby byl chladnokrevný voják, což Warner opravdu není. A vše, co udělal, bylo jen pro to, aby lidi, které má rád mohl ochránit. Jako třeba Juliette, do které je beznadějně zamilovaný.
Nevím, co říct dalšího, bez použití hodně spoilerů, abych vás přesvědčila, že je úžasný boží. a tak si prosím přečtěte novelu Destory Me, která je k téhle trilogii nezbytná. Vlastně.. něco tu ještě je :D (evil face :D). Je z 170 liber svalů. Je děsně sexy. A .. je, a to už se budu možná trochu opakovat, neuvěřitelně ochranitelský, je i emotivní, empatický (ještě, aby ne :D)

Co bych s ním dělala? ;) Vím, že pár z vás možná dostalo jisté myšlenky .. ale abych to vyjasnila .. to až potom :D Ne, ale vážně .. hned, jak bych ho uviděla, objala bych ho. Pak až by na řadu přišly ty "jisté myšlenky" (další evil face :D) a potom? Odjeli bychom někam pryč. Někam, kde ho nebudou znát, nebudou mu nic zazlívat a bude moct začít znovu. Tam bychom si zašli na čokoládovou zrmzlinu. Taky by mi daroval výtisk Ignite Me, který by byl nejen podepsaný od autorky, ale také od všech úžasných (ne, od tebe ne, Adame) postav v ní. No nebylo by to úžasné? Řekněte mi, kdo z vás by takovou knihu nechtěl :D Dále bychom to vzali kolem Anglie, .. už jsem tam dlouho nebyla :D Vlastně .. bylo by celkem zajímavý vidět ji v tomhle dystopickém světě .. no nic. Pak bychom cestovali všude možně. Mezitím by mě naučil svoje schopnosti. Četl by mi, kdybych nemohla usnout. Dělal by mi snídani .. vsadím se, že skvěle vaří :D  Pořídili bychom si psa .. (destroy me .. :D). .. je toho hodně.

Doufám, že se mi podařilo vysvětlit, proč ho mám tak ráda a taky, že ho teď milujete stejně tak, jako já :D

PS: Tohle celé bylo mnou sepsané za 2 hodiny s přestávkami. Tak to berete prosím vás trochu v potaz. Už jsem vám řekla, že se účastním Bookish Survivoru, pořádaného Vendeou?  Ne? Tak všechny poslední tři články, které jsem postla na blogu, kromě mého infa, má na svědomí právě ona. Neboli .. Do Bonus challenges and carry on! :D

PS2: A ještě k těm "jistým myšlenkám" :D Vzpomněla jsem si u toho na jednu vtipnou hlášku jedné americké booktuberky.. myslím, že jí i budete znát :D A mimochodem .. byla to odpověď na otázku:

If you could step into the life of one fictional character who would it be and what would you do?

v celém článku :D (Ať to radši nevidí Warner :D)


 

7 komentářů:

  1. Tiež ho zbožňujem. A vďaka nemu ešte viac aj celú sériu :) Hrozne sa teším na trojku :3 Už nech je apríl :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! :D Já už to nemůžu vůbec vydržet .. přemýšlím, že jakmile bude za co, objednám si Ignite Me v originále :D

      Vymazat
  2. S těmi jistými myšlenkami a evil face jsi mě dostala :D ale Shatter Me jsem nečetla, takže Warnera bohužel posoudit nemůžu.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš .. :DD Doufám, že si o mně nemyslíš, kdo ví co O:) :DD Tak se na to ihned vrhni! :D Chci slyšet tvůj názor :)

      Vymazat
    2. myslím si o tobě jen to nejlepší =)) (evil face)
      jen co dočtu těch milion knížek ze seznamu :D původně jsem to vlastně vůbec číst nechtěla, ale možná, že si to kvůli Warnerovi i přečtu... Ale nevím, jinak mě ta knížka moc nezaujala :D

      Vymazat
  3. Jééé, gifka Kat :D A ano, Warner je nejúžasnější chlap na světě (ještě s Kenjim). Oba si pořídím domů.. a pak umřu štěstím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo .. Kat :DD Naprosto souhlasím! :D Měli by je začít dělat ve velkém :D Já bych je taky chtěla k sobě do pokojíčku :P :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”