Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Trailer tuesday (17)

6. května 2014

Trailer tuesday (17)

Ano, další The Fault In Our Stars trailer. Nemůžu tomu odolat.. a i když vím, že už jste ho asi všichni viděli, stejně ho sem musím dát.

" I fell in love the way you fall asleep:
 slowly, and then, all at once."
A mohu k tomu dodat ještě: with this story?

Knihu jsem četla a na film se už prostě nemůžu dočkat .. mám tušení, že mě nezklame. A víte, že John Green, který se taktéž podílel na filmu řekl, že konec by se ale od knihy měl lišit .. no .. do kina půjdu již hned na premiéru :D

PS: Víte, co je ale vážně divné? Ta herečka, co v tomto filmu hraje Hazel a herec, který tady hraje Augusta .. no zkráceně řečeno.. ve filmu Divergence je to Tris a její brácha Caleb :DD

Sice se to liší asi jen v 1/6 od původního, jenž jsem samozřejmě zde také musela zveřejnit .. jo! A ještě je v tomhle jiná hudba! :D


4 komentáře:

  1. Trailerů na Hvězdy není nikdy dost! Netuším proč, ale asi se u mě rozvinula nějaká úchylka na sledování trailerů :D
    A na rozdíl od Divergence mi sem ta herečka skvěle zapadá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :D Tak tuhle úchylku znám .. mám jí už několik let :DD Ale stejně je pořád divný, jak nejdřív v jednom filmu byli sourozenci a ještě v tom samém roce v jiném "milenci" :D

      Vymazat
  2. Na Hvězdy nám nepřály se moc těším. A jsem na ně strašně moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jich nemůžu dočkat už několik měsíců :D Zajímalo by mě, jaký ten film nakonec bude. Mám tentokrát hodně velká očekávání, tak snad nezklame :)

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”