Harry Potter Magical Wand Cassie's lovely books: Recenzní minisérie: Harry Potter - Filmová kouzla - Úvod #0.5

29. června 2014

Recenzní minisérie: Harry Potter - Filmová kouzla - Úvod #0.5

Excited Following animated GIF

Že to zní dobře? :DD

Nikdo z toho tohle ještě neudělal. Tak jsem si řekla, že budu první. Protože ty takzvané "recenze" této knihy mi přijdou příliš stručné a chabé, právě z důvodu, že to každý bere jen celkově, což je na tuto knihu celkem málo. Obsahuje toho tolik! Nedá se to dát jen do jedné. Stejně jako s filmy HP. Taky byste to vše nemohli napráskat do jednoho.


A takže teď teda do bližšího vysvětlení, jak to bude celé probíhat. :
1. Dílů bude dohromady 8 a z toho osmý závěrečný bude právě moje celkové shrnutí knihy. Přišlo mi to dobré, jelikož takhle v průběhu různých dílů můžete vidět, jak se mění moje názory ohledně knihy a jaký rozdíl je mezi mými poznámky z jednotlivých kapitol a celkové řeči o knize.
2. Každý díl bude obsahovat asi 23 "zrecenzovaných" stran z knihy.
3. Což mě přivádí k tomu. Všechny díly kromě 8. budou psané v poznámkách, které jsem si po celou dobu při čtení knihy vždy, když jsem zakončila jednu dvojstránku aneb kapitolu psala.

Každý díl tedy bude obsahovat fotky, moje poznámky, citace a to vše ke zvlášť ke každé kapitole.

Dneska jsem knihu dostala a připadalo mi to jako skvělý nápad. Pracný, to jo, ale úžasný! Tak snad se vám tato minisérie probíhající od zítřka postupně většinou náhodně přidávaná bude líbit. Ale abyste měli aspoň trochu přehled, jak to bude vycházet. .. mělo by to být průměrně tak jednou za 2 dny. Ale nic neslibuji, jelikož i v průběhu jedu na týdenní dovolenou a nevím, jestli vše stihnu předpřipravit.

PS: Právě jsem sepsala prvních 23 stran v poznámkách, co si myslím a tak a uffff ... to byla teda fuška! Trvalo mi to 2 hodiny! Sama jsem tomu nemohla uvěřit... Přečíst dvojlistou kapitolu, sepsat, co si myslím, přečíst kapitolu, sepsat ... a to mě to samé ještě čeká aspoň 6x! 
A proto .. jestli se to bude líbit byť jen jednomu z vás, udělá mi to neuvěřitelnou radost :)

"PROHLAŠUJI, ŽE JSEM PŘIPRAVENA KE KAŽDÉ ŠPATNOSTI"

2 komentáře:

  1. Dost mi to připomíná můj prázdninový projekt, nechceš se taky zapojit? :) Jinak držím pěsti s nervy, občas je nad síly od Harryho se odtrhnout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, myšlenka se mi hoooodně líbí :D Ale taky je tady to, že jsem v GR výzvě 2014 o 24 knih pozadu .... takže :DD Budu muset hlavně teď o prázdninách dohánět :)
      Díky. Je no :D

      Vymazat

Za každý komentář budu jen ráda :) Pokusím se odpovědět na všechny :)

“We read to know that we are not alone”